PRIVACY STATEMENT
Graag maken wij je erop attent dat wij de persoonsgegevens die je ons verstrekt verzamelen en gebruiken omdat dit noodzakelijk is om een eventuele overeenkomst met jou te sluiten en uit te voeren. Dat geldt zowel voor onze (potentiële) klanten als voor partijen bij wie wij producten en/of diensten inkopen.
1.Consumenten
Indien je een informatieaanvraag of een bestelling bij ons plaatst, wil je dat er op een zorgvuldige manier omgegaan wordt met jouw persoonsgegevens. Wij doen er daarom alles aan om jouw persoonsgegevens te beschermen. Wij verzamelen jouw gegevens in een beveiligde omgeving en slaan jouw gegevens op in een beveiligde database. De beveiligde omgeving kun je herkennen aan het betrouwbare SSL-certificaat. Voordat wij over jouw gegevens beginnen, eerst even die van ons.
Bedrijfsnaam:
Paul Projectontwikkeling 1 B.V.
Handelsnaam:
V3motion
Vestigingsadres:
Het Wegdam 3a 7496 CB Hengevelde, Nederland
Telefoonnummer:
+31 (0) 6 1001 3837.
Contactpersoon: Jan de Witte
E-mailadres:
info@v3motion.nl
KvK-nummer:
08135077
1.1 Wat willen wij van jou weten en waarom?
Om jouw informatieaanvraag of bestelling te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van jou nodig. Wat willen wij van jou weten en waarom? Welke gegevens Waarom Voor- en achternaam Wij spreken jou graag op een correcte manier aan. Adres, postcode en Wij willen graag dat de door jou aangevraagde informatie of geplaatste woonplaats bestelling op het juiste adres geleverd wordt. Telefoonnummer Wij willen graag contact met je op kunnen nemen om na te gaan of alles goed is gegaan met je informatieaanvraag en/of bestelling. E-mailadres Je ontvangt een e-mail met informatie over je aanvraag en/of bestelling en wij houden je per e-mail graag op de hoogte. Je kunt je bestelling betalen in een beveiligde omgeving. Jouw Betaalgegevens bankrekeningnummer wordt alléén gebruikt om de betaling te voltooien of wanneer jij geld van ons terugkrijgt.
IP-adres Op basis van jouw IP-adres onthouden wij jouw voorkeur om zo een passend advies te kunnen geven.
1.2 Waar gebruiken wij jouw gegevens voor?
Wij gebruiken jouw gegevens, maar dit doen wij alleen om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Waar gebruiken wij jouw gegevens voor?
Welke doeleinde? Waarom? Aluvisie levert haar producten niet rechtstreeks aan particulieren, maar jij Doorverwijzing wil natuurlijk wel weten waar jij onze producten kunt kopen. Om jou zo naar Aluvisie goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, sturen wij de door jou ingevulde partners gegevens door naar de Aluvisie partner(s) bij jou in de buurt zodat zij contact met jou op kunnen nemen. Klantenservice Je kunt telefonisch, per e-mail of via sociale media contact met ons Welke doeleinde? Waarom? opnemen wanneer je vragen hebt. Wij onthouden jouw gegevens om je in de toekomst op een snelle manier te kunnen helpen en om onze service te kunnen verbeteren. Nieuwsbrieven Je kunt je vrijblijvend aanmelden voor onze nieuwsbrief. Ontvang je liever geen nieuwsbrieven meer? Afmelden kan altijd via de link onderaan de nieuwsbrief. Wij horen natuurlijk graag of onze dienstverlening aansluit bij jouw wensen en daarom kunnen wij jou een paar korte vragen stellen. Verbetering Misschien zijn er nog wat verbeterpunten te ontdekken? Via Google Analytics analyseren wij jouw gedrag op onze website(s), ook op dit punt verbeteren wij namelijk graag om de beleving voor jou compleet te maken. Wij gaan altijd netjes met jouw gegevens om! Profilering Indien je e-mails van ons ontvangt, registreren wij jouw interacties, met als doel om de inhoud van onze communicatie aan te passen aan datgene waarvan wij denken dat het voor jou relevant is.
2. Partners en leveranciers
Indien je een partner bent van ons gebruiken wij jouw gegevens om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. We gebruiken jouw gegevens om een offerte toe te sturen, zaken te kunnen leveren of zaken te kunnen factureren. Bovendien communiceren we graag over de details van de overeenkomst. Indien je een leverancier bent is het eveneens noodzakelijk om over jouw persoonsgegevens te beschikken. Bij het sluiten van
een inkoopovereenkomst brengen wij je graag op de hoogte van de details van de gewenste zaak of dienst. Daarnaast gebruiken wij jouw gegevens om een bestelling te plaatsen, de facturen te betalen en vlot te communiceren over een zaak of dienst. Je bent uiteraard niet verplicht om ons jouw persoonsgegevens te verstrekken. In dat geval kan het echter voorkomen dat wij niet aan alle bovengenoemde zaken kunnen voldoen.
2.1 Direct marketing
Partners en leveranciers ontvangen per e-mail nieuwsberichten met informatie over (nieuwe) producten en handvaten ter ondersteuning van de verkoop. Indien je het ontvangen van deze e-mails niet langer op prijs stelt, heb je de mogelijkheid om je hiervoor af te melden. De link hiervoor vind je onderaan alle e-mails.
3. Sollicitanten
Wij vragen je voor sollicitaties een aantal persoonsgegevens aan te leveren middels een brief, curriculum vitae en een foto. Deze gegevens gebruiken wij alleen voor de sollicitatieprocedure van de vacature waarop jij solliciteert. Uiterlijk vier weken na de sollicitatieprocedure worden alle ontvangen gegevens gewist, tenzij je zelf in de tussentijd toestemming geeft om langer in ons bestand te blijven staan zodat je bij een
volgende vacature op de hoogte gehouden wordt. De uiterlijke bewaartermijn hiervoor is één jaar.
4. Doorgifte aan derden
Om een eventuele overeenkomst met je uit te kunnen voeren is het mogelijk dat wij jouw persoonsgegevens verstrekken aan onderstaande partijen: Welke partij? Waarom? Om een eventuele overeenkomst tot uitvoering te brengen is het mogelijk Toeleverancier dat wij jouw persoonsgegevens verstrekken aan partijen die materialen, onderdelen of producten aan ons toeleveren of werkzaamheden in opdracht
uitvoeren. Provider Voor de opslag van onze administratie maken wij gebruik van externe Welke partij? Waarom? externe server serverruimte.
Jouw persoonsgegevens kunnen hier deel van uitmaken. ESP Wij maken gebruik van een E-mailmarketing Service Provider (ESP) om onze nieuwsberichten te versturen. Jouw persoonsgegevens worden verstrekt aan de aanbieder van deze dienst.
5. Bewaarperiode persoonsgegevens
Wij streven ernaar jouw persoonsgegevens niet langer te bewaren dan noodzakelijk. Vanuit dat uitgangspunt hanteren wij onderstaande bewaartermijnen: Wat? Bewaarperiode Offerteaanvraag (geen klant) Jouw persoonsgegevens worden uiterlijk één jaar na het laatste contact
verwijderd. Jouw persoonsgegevens worden bewaard voor de duur van zeven jaar, na Overeenkomst het einde van het boekjaar waarin de overeenkomst met jou volledig is met klant uitgevoerd. Deze periode komt overeen met de duur van de administratieplicht voor de Belastingdienst.
Uiterlijk vier weken na de sollicitatieprocedure worden alle ontvangen gegevens gewist, tenzij je zelf in de tussentijd toestemming geeft om
Sollicitatie langer in ons bestand te blijven staan zodat je bij een volgende vacature op de hoogte gehouden wordt. De uiterlijke bewaartermijn hiervoor is één jaar.
6. Jouw rechten
Vanzelfsprekend heb jij diverse rechten omtrent het beheer van jouw persoonsgegevens. Onderstaand vind je een opsomming.
Recht tot Toelichting Inzien Vraag ons om jouw persoonsgegevens in te zien. Aanvullen en/of Als daartoe aanleiding bestaat, kun je ons verzoeken
wijzigen persoonsgegevens aan te vullen of te wijzigen. Wissen en/of Je hebt het recht jouw persoonsgegevens te laat wissen of het gebruik
beperken ervan te laten beperken. Bezwaar maken Je kunt bezwaar maken tegen het verzamelen en gebruiken van jouw gegevens.
Verkrijging en/of Je kunt ons verzoeken om jouw persoonsgegevens te verkrijgen of over overdracht te dragen aan een ander. Let op: als je al een bestelling hebt geplaatst, is het achteraf niet mogelijk om de naam op de orderbevestiging en factuur aan te passen.